Menu

E-Betoonelement has entered three objects for the Concrete Building of the Year 2015 competition

01/12/2015

E-Betoonelement entered three nominees for the Concrete Building of the Year 2015 competition organised by the Estonian Concrete Association and the Association of Construction Material Producers of Estonia.

Kroodi overpasses

  • Customer: Maanteeamet
  • Architect: Novarc Group AS
  • Developer: Järelpinge Inseneribüroo OÜ, Novarc Group AS, EstKonsult AS, AS CES
  • Builder: AS BMGS Eesti filiaal, Lemminkäinen Eesti AS ja AS E-Betoonelement
  • Concrete products supplier: AS E-Betoonelement

Kroodi overpasses

Ettepaneku põhjendus: Kroodi viaduktid nr 1 ja 2 – esimesed viaduktid/sillad Eestis, kuhu on valmistatud trapetslõikelised eelpingestatud monteeritavad sillatalad (kuni 25,5 m pikkusega), sh Kroodi viadukt nr 1 on 187 m kogupikkusega Eesti pikemate viaduktide-sildade hulka kuuluv.

In particular, you can read: http://mnt.ee/index.php?id=28467

Apartment buildings at Marsi street

  • Customer: AS Pro Kapital Grupp
  • Architect: Allianss Arhitektid OÜ
  • Builder: Nordecon AS
  • Concrete products supplier: AS E-Betoonelement

Marsi St. apartment buildings

Justification for the proposal: A novel solution concept for communications shafts that include the assembly and exploitation of communications as well as noise mitigation.

Arch elements of the Kehärata railway tunnel underneath the Helsinki Airport

  • Customer: Finnish Transport Agency, Vantaa City and Finavia Oy
  • Architect: Pöyry Finland OÜ
  • Builder: SRV Yhtiöt Oy
  • Supplier of Concrete Products: AS E-Betoonelement, Parma OY

Kehärata train tunnel

Ettepaneku põhjendus: Kehärata – Helsinki lennujaama alla rajatud 2x1 km pikkune rongitunneli kaitserajatise kaarelemendid. Eestis toodetud taolise tunneli tarbeks esmakordselt. Lamekaarja kujuga suuregabariidiliste elementide mõõdud olid 7,64x2,53x2,47 m. Valutehniliselt keeruline projekt, kuna elemendid valati nn paigaldusasendis peaaegu kinnistes, spetsiaalselt tellitud vormides. Paigaldusgraafikust tulenevalt oli vaja toota keskmiselt 20 kaarelementi nädalas ja tootmiskestus oli üks aasta. Oluline oli tagada maandusdetailide nõuetekohane toimimine, kaare ala- ja üla-vormipinna kvaliteet, kaitsekihtide nõuded ja elementide kujutäpsus. Täpsemalt saab lugeda: Eesti raudbetoon soome tunnelis

The winner of the competition will be announced in March next year.

More news

Kõik õigused kaitstud © 2024 E-Betoonelement OÜ Powered by TENFOR marketing
magnifiercrossmenuchevron-down